تحميل اغنية الدنيا دنيتنا MP3 - سامو زين

تحميل اغنية الدنيا دنيتنا MP3 - سامو زين

http://www.ghenwaa.com/2016/04/Download-Eldonia-Donetna-MP3-Samo-Zien.html

استماع اغنية الدنيا دنيتنا - سامو زين

كلمات اغنية الدنيا دنيتنا - سامو الزين

الليلة ليلتنا حبيبي الليلة و الدنيا دنيتنا حبيبي الليلة الليلة ليلتنا
حبيبي الليلة والدنيا دنيتنا حبيبي سيبني أدوب في هواك يا حبيبي وأنسى روحي معاك
 يا حبيبي كل ثانية تفوت أهات وسكوت بحبك موت أه من الشوق وأه وأه من العين نفسي أعيش سعادة بجد مش بين البنين
 اه من الشوق وأه واه من العين نفسي اعيش سعادة بجد مش بين البينين خايف عمري يجري قبل ما أشبع من هواك
 لو فاضل دقايق نفسي أقضيهم معاك خايف عمري يجري قبل ما اشبع من هواك لو فاضل دقايق نفسي اقضيهم معاك معاك لليلة واحدة جنبك نبتدي أجمل غرام نظرة واحدة منك تختصر كل الكلام لليلة واحدة جْنبَك نبتدي اجمل غرام قبلك كنت عايش بس عايش والسلام حبك خلى عيني حتى تستخسر تنام إنت جتلي منين يا حبيبي إنت جتلي منين كنت غايب فين يا حبيبي كنت غايب فين إنت جتليَ مَّنْيِن يا حبيبي إنت جتليَ منين جنب منك أنا يا حبيبي نفسي أعيشلي يومين نفسي أخبي هواك يا حبيبي بين رموش العين

تحميل اغنية الدنيا دنيتنا MP3 - سامو زين

تحميل اغنية الدنيا دنيتنا MP3 - سامو زين تحميل اغنية الدنيا دنيتنا MP3 - سامو زين Reviewed by Unknown on 4:34 ص Rating: 5

ليست هناك تعليقات:

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.